twitter
rss

Daftar anak-anak tanpa perlu keluar dari rumah atau pejabat!. Klik pada gambar berikut

Daftar anak-anak tanpa perlu keluar dari rumah atau pejabat!. Klik pada gambar berikut
SILA KLIK GAMBAR DI ATAS BAGI PERKHIDMATAN PENDAFTARAN ONLINE TADIKA PENDITA KHALIFAH

PENDAFTARAN 2014 KINI DIBUKA!!!

PENDAFTARAN 2014 KINI DIBUKA!!!
Sila KLIK Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut


                   بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Assalamualaikum WBT


InshaAllah , Tadika Pendita Khalifah bakal akan ada Teachers yang pakar dalam subject Science seperti dalam video di bawah kerana kami semua menjalani latihan dan praktikal Little Scientist Training. Pasti anak-anak teruja dengan subject Science di Tadika kami!!! 

Pogram subject science kami sangat unik dimana kami mengamalkan konsep "the best way to teach science is through hands on & fun activities & believe that children learn best by DOING.


Visi Little Scientist adalah sebuah dunia di mana setiap kanak-kanak mencapai minda ingin tahu dan kreatif melalui pendekatan pendidikan yang inovatif, hands -on dan menyeronokkan.
Kami mahu memberi inspirasi kepada setiap kanak-kanak suka sains dan kita mengambil ia sebagai tanggungjawab kita untuk melahirkan every child potential to become future Great Scientist, Inventor, Innovator or Engineer.


Untuk maklumat lanjut tentang program Little Scientists ,salah satu program di Tadika Pendita Khalifah, boleh layari FB page : Little Scienstists dan Website Rasmi mereka di http://littlescientists.com/main/

0 comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN 2014

PENDAFTARAN 2014